Портфоліо з теми "Інформація. Інформаційні процеси " (Інформатика 9 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Інформатика

Основні та другорядні(дотичні)навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика

Вік, клас

13-14років, 9 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Навчальний проект з інформатики для 9 класу по темі «Інформація. Інформаційні процеси та системи» Над проектом працюють 5груп:Теоретики, Практики, Історики, Мистецтвознавці,Архітектори – перед кожною з яких буде поставлені завдання. Діти вивчатимуть нові факти, порівнювати їх з отриманими раніше знаннями, зможуть ознайомитися і спробувати порозв’язувати нестандартні завдання, спробують зробити оцінку своїх знань

План вивчення теми (вставити файл)

| План вивчення теми

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

| ЗХД-таблиця Протягом всього періоду розробки проекту проводиться оцінювання, з метою допомоги учням, правильної координації їх мислення, та його розвитку. Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань(уже відомого, «старого») на початку вивчення теми вчитель методом мозкового штурму згадує матеріал, уже відомий учням, при цьому вчитель занотовує відповіді учнів та їх думки, щоб використовувати ці нотатки для подальшого планування своєї діяльності і обговорити їх докладно на індивідуальних і групових консультаціях. Учні виконують само оцінювання, яке допоможе їм засвоїти стандарти, за якими оцінюватимуться їх навчальна діяльність та досягнення. Коли учні оцінюють власні мисленнєві процеси або створену ними роботу, вони не просто займаються пошуком помилок.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту, і розповідає про метод проектів.
2. Пропонує список запитання для самостійного опрацювання.
3. Презентація проекту, де ознайомлюються з ключовим запитанням і тематичними.
презентація вчителя
4. Вчитель визначає потреби учнів за ЗХД-таблицею.
5. Учні обговорюють висунуті проблеми
6. Опрацьовують запропоновані матеріали.
7. Учні визначають свої знання за допомогою ЗХД
ЗХД-таблиця
8. Учитель організовує взаємонавчання.
9. Жеребкування( діти об’єднуються в групи
10. У проекті учні об’єднуються в 5 групок (Теоретики, Золотий переріз, Гармонія, Мистецтвознавці, Архітектори, Дослідники).
11. Їх дії(описати)
12. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки досліджень.
13. Вчитель пропонує учням тест «Авторське право».
14. Учні опрацьовують даний матеріал.
15. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує список сайтів.
16. Ознайомлює дітей з інструкціями створення презентації і публікації.
інструкціями створення презентації
інструкціями створення публікації
17. Ознайомлює з формою оцінювання презентауії і публікації.
форма оцінювання презентації
форма оцінювання публікації
18. Подання учням контрольного списку оцінювання
контрольний списк оцінювання

Відомості про автора

Кімакович Валентин Олегович

Фах, навчальний предмет

фізико-математичний, інформатика

Навчальний заклад

ТНПУ імені Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

Тернопіль


Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

жовтень-листопад 2014 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В.Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна

Шмигер Галина Петрівна