Портфоліо з навчальної теми "Scratch"(інформатика,6 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва проекту

Здорове харчування

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

1. Інформатика 2. Математика 3. Біологія

Вік учнів, клас

6 клас, 12-13 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Навчальний проект "Здорове харчування" розроблено для учнів 6 класу з інформатики, який може бути впроваджений в рамках вивчення теми "Scratch". Учні групи досліджують раціон харчування , визначають кількість калорій на день, формулюють припущення щодо правильного харчування, його можливостей. Група досліджує Як правильно харчуватися, які продукти корисні, а які шкідливі.

План вивчення теми (вставити файл)

[1]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою Т-таблиця[2] для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Під час роботи над завданнями учні періодично заповнюють Форму оцінювання виконання групового завдання [3], призначену для самостійного оцінювання своїх вмінь і навичок керування своїм навчанням. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів. Впродовж роботи над проектом щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word [4]та Excel[5]. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівського опитувальника.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Початковий етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає учням про метод проектів.

2. Пропонує познайомити батьків з тим чим вони будуть працювати і роздає їм створену публікацію. [6]

3. Вчитель обєднує учнів в групи.

4. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою Т-таблиці [7]

5. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки дослідження.

6. У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.

Робота учнів

7. Учні обговорюють тему проекту.

8. Учнями опрацьовуються запропоновані матеріали.

9. Вчитель ставить завдання перед учнями.

10. Учні повідомляють про результати свого дослідження.

11. Вчитель пропонує учням опитувальник.

12. Вчитель проводить консультацію, про те як виконувати проект/

Заключний етап

13. Учні представляють свої результати досліджень у вигляді публікації.

14. По закінченню проекту проводиться обговорення на тему: «Яке правельне харчування?»

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Сеньків Наталія

Фах, навчальний предмет

Інформатика

Навчальний заклад

ТНПУ

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

senkiv_na@fizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ

Тренери

Галан Віра Іванівна Барна Ольга Василівна