Портфоліо з навчальної теми "Числові послідовності" (Алгебра, 9 клас)
Зміст
Назва навчальної теми
Числові послідовності.
Послідовності навколо нас.
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Алгебра
Українська мова
Інформатика
Вік учнів, клас
14-15 років, 9 клас
Стислий опис проекту
Цей навчальний проект з алгебри для учнів 9 класу, в якому учні будуть проводити дослідження з теми Числові послідовності. Групи учнів: «Дослідники числової послідовності», «Дослідники арифметичної прогресії», «Дослідники геометричної прогресії» будуть досліджувати застосування послідовностей на практиці. Групи поділені таким чином, щоб було легко і зручно досліджувати навчальний матеріал.
Ключове запитання
1.Що впорядковує світ?
Тематичні питання
1.Як будуються фрактали?
2.Яке число насінин у соняшнику?
Змістові питання
1.Що таке числова послідовність?
2.Що таке арифметичні прогресія?
3.Що таке геометрична прогресія?
4.Які види числових послідовностей?
5.Які властивості у мають числові послідовності?
План вивчення теми
Оцінювання
Контрольного списоку з самоспрямування у проекті
Діяльність учнів та вчителя
1.Вчитель оголошує тему навчального проекту учням обговорює з ними план впровадження теми.
2.Вчитель пропонує публікацію про метод проектів.
3.Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання.
4.Вчитель формулює проблему, питання які розвязуватимуть для вирішення проблемирозповідає що вони будуть працювати за методом проекті, своє повідомлення супроводжує презентацією.
5.Рівень засвоєння первинних знань перевіряє за допомогою Т-таблиці
6.Учні обговорюють висунуті проблеми.
7.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.
8.Учні об’єднуються у групи для роботи над проектом:
«Дослідники числової послідовності»,
«Дослідники арифметичної прогресії»,
«Дослідники геометричної прогресії».
9.Вчитель інформує учнів про завдання їхнього дослідження
«Дослідники числової послідовності» - вивчають все про поняття послідовності;
«Дослідники арифметичної прогресії» - вивчають все про поняття арифметичної прогресії;
«Дослідники геометричної прогресії» - вивчають все про поняття геометричної прогресії.
10.Вчитель пропонує групам учнів матеріали які вони можуть використовувати в дослідженні.
Інструкція зі створення прогресії за допомогою команди «Прогресія» в Excel
Автозаповнення. Введення прогресій в Excel
11.Вчитель запрошує вчителя щоб презентувати питання про авторське право.
12.Вчитель пропонує учням тест про авторське право.
13.Вчитель пропонує пошукову систему розказує як правильно будувати запити, як правильно зберігати знайдені відомості в інтернеті.
14.Вчитель пропонує контрольний список для оцінювання сайтів щоб перевірити чи можна довіряти інформації з цього сайту для його дослідження.
15.Вчитель застосовує такі ресурси як пошта і скайп.
16.Учні обговорюють план своєї діяльності для спільної роботи в групах в класі чи з допомогою мережі інтернет.
17.Вчитель проводить онлайн консультації для учнів які незмогли працювати в класі разом з всіма.
18.Вчитель створює форму для оцінювання презентації.
19.Учні створюють презентаціію та буклет і використовують цей Контрольний список, щоб впевнитися, що включили все необхідне у свій план, що зробить ваш проект успішним і високої якості.
20.Захист проекту.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Володимир Олегович Мартинишин
Фах, навчальний предмет
Вчитель математики, математика
Навчальний заклад
ЗОШ І-ІІІ ступенів
Місто\село, район, область
Контактні дані
mwowa0105@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
Вересень - Жовтень 2015 року
Місце проведення тренінгу
Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка
Тренери
Барна Ольга Василівна