Портфоліо з навчальної теми "Правильні многокутники"(Геометрія 9 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

"Правильні многокутники"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

 Геометрія

 Українська мова

 Інформатика

Вік учнів, клас

Вік 14-15 років.

9 клас

Стислий опис проекту

Даний навчальний проект з теми «Правильні многокутники» призначений для учнів 9 класу. Учні закріплюють знання геометрії, розвивають навички дослідницької діяльності, спостережливості, аналітичного мислення, вміння робити висновки; знайомляться з різноманітністю архітектурних пам’яток, творів мистецтва; цікавими фактами про правильні многокутники. Учнів проводять дослідження та пошук інформації для вичерпних відповідей на поставленні тематичні запитання. Діти будуть складати звіти за результатами досліджень та знайденою інформацією. Вони будуть збирати та опрацьовувати дані з Інтернету та інших наукових видань, що розкривають суть змістовних питань.

План вивчення теми

План впровадження проекту

План вивчення теми

Оцінювання

Оцінювання учнів проводиться впродовж вивчення всієї навчальної теми. Для початку перед роботою над проектом вчитель ознайомлює учнів із вступною презентацією, вони обговорюють поставлені запитання, з допомогою рефлексії кожен учень оцінює свій рівень знань по даній темі. Впродовж вивчення даної теми вчитель проводить додаткові опитування за допомогою Т - таблиця та Опитувальника, для визначення рівня знань учнів. Для проведення певних досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу, а також вчитель та обдаровані учні надають допомогу учням, які її потребують. У своїй роботі над проектом учні використовують Контрольний список, який допомогає їм визначити правильні кроки проведення дослідження. По закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою для оцінювання оцінюють свою роботу з допомогою вчителя. Після захисту проекту відбувається загальне обговорення і підбиття підсумків проекту.

Діяльність учнів та вчителя

Для вивчення теми "Правильні многокутники" у 9 класі відводиться 6 академічних годин, тобто 3 тижні роботи.

1 КРОК Вчитель оголошує тему навчального проекту, розповідає учням, як буде проходити їх діяльність.

2 КРОК Пропонує публікацію про метод проектів.


Буклетичок1.jpgБуклетичок2.jpg

3 КРОК Пропонує список запитань для самостійного опрацювання.

4 КРОК Учні об’єднуються у групи: історики, дослідники, архітектори, пізнайки.

5 КРОК Дає список джерел інформації. Пропонує для перегляду Презентацію

7 КРОК Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицеюяку пропонує у презентації.

8 КРОК Учні визначають свої знання за допомогою Т-таблиці.

9 КРОК Вчитель пропонує учням дослідження, яке вони проводять за допомогою електронних таблицьExcel

10 КРОК За допомогою опитувальника вчитель визначає проблеми учнів з теми.

11 КРОК Учні об’єднуються у групи: історики, дослідники, архітектори, пізнайки.

12 КРОК Кожна група отримує своє Завдання для груп

  • Група «історики» досліджують історію правильних многокутників,стародавні пам’ятки архітектури та сучасність.
  • Група «дослідники» перевіряють чи «знають» бджоли математику. Чому вони «вибрали» собі для комірок на сотах форму правильного шестикутника? (Приклад учнівської роботи)
  • Група «архітектори» вивчає побудову правильних многокутників, поділ кола на рівні частини. Правильні многокутники в архітектурі, живописі (мозаїка, плитка).
  • Група «пізнайки» досліджує правильні многокутники, які оточують нас в повсякденному житті. (Дитячі іграшки, м’ячі, шахматна дошка, вишивка, смачні страви). Вчитель пропонує групам учнів матеріали для підтримки дослідження.

13 КРОК Вчитель пропонує групам учнів матеріали для підтримки дослідження. Для пошуку відомостей вчитель пропонує учням Список сайтів

14 КРОК Учні проводять дослідження, створюють презентацію, у якій діляться результатами свого дослідження.

15 КРОК Вчитель пропонує учням інструкцію для роботи з Презентацією

16 КРОК На захисті проекту всі групи представляють результати своєї роботи у вигляді презентацій, створені на основі попередньо поданого Шаблону вчителем.

17 КРОК Після захисту презентацій учні разом з вчителем проводять рефлексію щодо діяльності під час проекту.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Косінська Оксана Ігорівна.

Фах, навчальний предмет

Спеціальність: вчитель математики

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка, фізико-математичний факультет.

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

kosinska_oi@fizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень - Жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна