Портфоліо з навчальної теми "Подібність фігур" (Геометрія 9 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

"Подібність фігур"


Буклет 1.jpg
Буклет 2.jpg



Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика, історія


Вік учнів, клас

14р., 9 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Ключове питання

  • Яким чином розвивається архітектура світу?

Тематичні питання

  • Як співвідносяться люди і геометричні фігури?
  • Які геометричні фігури використовують в архітектурі?
  • Як полегшити собі життя за допомогою математики?

Змістові питання

  • Що таке подібність фігур?
  • Правило співвідношення фігур.
  • Які основні елементи і розміри розмітки споруд?

Учні на власний розсуд обирають предметну область досліджень та проводять дослідження, збирають інформацію, аналізують. Використовуючи знайдені дані, вони обчислюють формули співвідношень геометричних фігур на стандартній вибраній архітектурі до її розміру і одержані результати пропонують використовувати на нестандартних спорудах та будівлях. Результати своїх досліджень учні представляють у вигляді презентації, буклету.

План вивчення теми (вставити файл)

[План вивчення теми]

[План реалізації проекту]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою. Використання запитань впродовж вивчення теми для з’ясування розуміння учнями Основних запитань, а також інших важливих проблем дослідження. Провести обговорення та опитування учнів для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами; продумати, як забезпечити учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок у разі необхідності. Опитування використовується упродовж всієї навчальної теми для того, щоб допомогти учням розвивати свої навички мислення вищих рівнів та самостійно виконувати проекти. Індивідуальні консультації використовуються для сприяння моніторингу прогресу та підготовки відповідей на будь-які запитання учнів. Також ,оцінювання здійснюється за допомогою таблиці з критеріями оцінювання, і основними завданнями які учні мають зробити. Також учні здійснюють самооцінку своє роботи і взаємооцінювання робіт свох однокласників.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

На вивчення теми "Подібність трикутників" у 9 класі відводиться 12 годин тобто 6 тижнів Діяльність вчителя і учнів на кожному тижні роботи:

  • Тиждень 1

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів Пропонує публікацію про метод проектів

2. Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлення з ключовими і тематичними запитаннями

[Microsoft PowerPoint.pptx]

3. Вчитель визначає навчальні потреби учні за Т таблицею Учні обговорюють висунуті проблеми Учні опрацьовують запропоновані матеріали Учні визначають свої знання за допомогою Т таблиці

[[1]]

  • Тиждень 2

1. Вчитель проводить консультацію для тих хто неправильно відповів

2. Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує анкетування

3. Для роботи учні об’єднаються у групи.

[Групи]

4. Отримують завдання які необхідно виконати впродовж проекту

5. Приступають до виконання завдань

  • Тиждень 3

1. Вчитель пропонує документи для дослідження

[Дослідження]

2. Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь

3. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів

4. Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту

5. Вчитель використовує різні форми для зясування незрозумілих учням моментів це особисте спілкування і зсоби онлайн комунікації ( блог, обговорення).

6. Учні інтенсивно працюють над вивченям теми кожен у створених групках і відповідними завданнями

  • Тиждень 4

1. Учні виконують завдання покладені на них.

2. Вчитель для того щоб краще бачити результати реальної роботи учнів пропонує їм створити блог.

3. Тим учням які не вміють створювати блог вчитель дає інструкції і вказівки

4. Учні роблять дописи у блозі про свої виконані завдання, або труднощі.

  • Тиждень 5

1. Учні проводять дослдження і опрацювання матеріалів дослідження

2. Допрацьовують свої матеріали

3. Вчитель пропонує подумати яким чином (куди, коли) можна піти на екскурсію щоб на практиці втілити свої знання

[Організація екскурсії]

  • Тиждень 6

1. Учні роблять узагальнення своєї діяльності і створюють презентацію на зразок

2. Презентація , обговорення і оцінювання учнівських робіт

3. Підведення підсумків Висновки

Відомості про автора

Ірина Кормило

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики

Навчальний заклад

Почапинська ЗОШ

Місто\село, район, область

Тернопільський р-н, Тернопільська обл.

Контактні дані

0965884906

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-жовтень 2015р.

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна