Портфоліо з навчальної теми "Многокутники. Їх площі" (геометрія, 8 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

"Чотирикутники" геометрія 8 клас

Основний та другорядні навчальні предмети

Геометрія

Технології Географія

Вік учнів, клас

13-14 років. 8 клас

Стислий опис проекту

Ключове запитання :Чи можу я допомагати усім? Тематичні запитання : - Як древні математики допомогли мені у сьогоденні? - Який многокутник найкращий? Змістові запитання: - Що називається многокутником? - Як звучить формула для обчислення площі многокутника? - Назвіть елементи многокутника?


Даний проект "Аліса в країні Многокутників" призначений для учнів 8 класу. Метою даного проекту є закріплення знань з теми, розвитку навичок дослідницької діяльності, спостережливості,систематизації та аналізу отриманої інформації. Під час виконання проекту учні будуть досліджувати і займатись пошуком інформації для отримання відповідей на поставленні тематичні запитання. Проект передбачає вивчення теми: «Многокутники. Їхні площі». Учні поділяються на три групи: Дослідники, Архітектори і Будівники. Дослідники досліджуватимуть основні теоретичні аспекти з теми многокутники. Архітектори працюватимуть з площами різних многокутників.Будівники будуть засвоювати обислення площ різноманітних фігур розбиваючи дані фігури на менші площі яких можна знайти.Завершення проекту відбудеться переглядом презентації.

План вивчення теми

[1]

План впровадження

[2]


pablisher


Оцінювання

Оцінювання учнів проводиться продовж усього вивчення даної теми. На початку роботи учнізнайомляться із вступною презентацією [], підчас обговорення поставлених запитань учні з допомогою рефлексії оціню.ть свій рівень знань по даній темі. Протягом вивчення теми вчитель проводить опитування за допомогою «Т - таблиці»[] та Опитувальника [], для визначення рівня знань і для оцінення учнями своїх вміннь керувати своїм навчанням використовує Контрольний список [] Під час проведення досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу, а також вчитель та обдаровані учні надають допомогу учням, які її потребують. Після закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою оцінювання презентації [ ], а також з допомогою вчителя оцінюють свою роботу. Після захисту проекту відбувається загальне обговорення і підбиття підсумків проекту.

Діяльність учнів та вчителя

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2.Вчитель пропонує публікацію про метод проектів. [3].

3.Вчитель пропонує учням презентацію [4] проекту.

4.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою опитувальника [5].

5.Учні обговорюють висунуті проблеми.

6. Учні визначають свої знання за допомогою Т-таблиці [6]

7.Учні об’єднуються у групи для роботи над проектом:«Дослідники»,«Архітектори», «Будівники». Учні з допомогою відеоінструкції []створюють блог (приклад блогу учнів [])

8. Учні з допомогою відеоінструкції []створюють блог (приклад блогу учнів [7]).

9. Вчитель інформує учнів про завдання їхнього дослідження.

10.Вчитель пропонує групам учнів завання [8] і [9] для підтримки дослідження.

11.Вчитель пропонує учням тест про авторське право

12. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.

13. Вчитель пропонує учням самостійно пошукати додаткові сайти із допоміжною для них інформацією.Та за допомогою контрольного списку[10] оцінити Веб сайти.

14. Учні обговорюють план своєї діяльності за допомогою середовища "Інтернет" для спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками.

15.Вчитель застосовує електронну пошту та групу в соціальній мережі VK.COM для спілкування через інтернет.

16. Вчитель нагадує учням основні критерії створення презентації, використовуючи інструкцію для створення презентації [ [11] та націлює їх на зміст та обсяг їхніх документів. Для цього вчитель створює форму для оцінювання презентації проекту [].

17. Учні створюють презентації (Зразок презентації[12])до своїх досліджень.

18.Учні повідомляють про результати своїх досліджень.

19. Учні представляють результати своєї роботи(шаблон трезентацї учнів[13]).

20. Вчитель дякує учням за роботу над проектом та вручає сертифікати про участь в проекті.

21. Учні оцінюють свої роботи за критеріями, які запропонував вчитель, контрольний список самоспрямуваня [14].

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Диня Мар'яна Волдимирівна.

Фах, навчальний предмет

Геометрія


Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

тел. 0978595824

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2016 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна О.В.