Портфоліо з навчальної теми "Квадратні рівняння" (алгебра, 8 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Квадратні рівняння

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика

Інформатика

Українська мова

Вік учнів, клас

8 клас (12-13 років)

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Ключове запитання: Що робить світ прогнозованим?

Тематичні запитання:1)Чи можна за допомогою математики описати все на світі? 2)Як число впливає на розв'язок?

Змістові запитання: 1) Яке рівняння називається квадратним? 2) Яке квадратне рівняння називають зведеним? 3) Яке квадратне рівняння називають повним? 4) Який вираз називають дискримінантом квадратного рівняння? 5) Як залежить кількість коренів квадратного рівняння від знака дискримінанта? 6) Сформулюйте теорему Вієта.

В процесі роботи над проектом учні діляться на 3 групи: "Історики", "Практики", "Науковці". Група "Істориків" будуть досліджувати історію відкриття і розвитку знань про квадратні рівняння, "Практики" будуть вищначати роль квадратних рівнянь в інших науках, а група "Практиків" будуть шукатии різні способи розв'язку квадратних рівнянь.

В процесі роботи над проектом учні будуть використовувати блоги для того щоб обмінюатися інформацією, Інтернет для пошуку інформації. В результаті після закінчення проекту учні презентують посібник.

План вивчення теми (вставити файл)

План впровадження проекту

План вивчення теми

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Протягом всього проекту буде здійснюватися оцінювання. На початку вивчення даного проекту для того, щоб оцінити навчальні потреби учнів і їх попередніх знань вчитель з учнями обговорює ключове питання проекту і пропонує таблицю ЗХД [1]. На кожному етапі проекту учні будуть використовувати додаткову літературу, Інтернет, а також кожна група буде робити запис у своєму блозі, щоб ділитися інформацією з іншими учнями класу і вчителем. Для того щоб бачити на якому етапі знаходиться кожен учень, а також для визначення питань з яких учні потребують допомоги вчитель створив опитувальник [2]. Наприкінці роботи учням пропонується контрольний список самоспрямування у навчанні

Форми оцінювання

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Тема "Квадратні рівняння" вивчається у 8 класі. На дану тему виділяється 11 годин, тобто приблизно 5 тижнів


Крок 1. Вчитель повідомляє тему навчального проекту і розказує як вони будуть працювати за методом проектів.

Крок 2. Вчитель презентує учням публікацію про метод проектів.Жива математика1.jpg Жива математика2.jpg

Крок 3. Вчитель пропонує учням таблицю ЗХД

Крок 4. Вчитель збирає зацікавлених осіб, оголошує ідею проекту, обговорює з ними і приймає рішення щодо плану реалізації проекту.

Крок 5. Вчитель пропонує учням презентацію проекту [3].

Крок 6. Учні з вчителем обговорюють цілі навчального проекту.

Крок 7. Вчитель ознайомлює учнів з ключовими і тематичними питаннями.

Крок 8. Учні обговорюють питання, як поставила вчителька на попередньому уроці.

Крок 9. Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

Крок 10. Вчитель пропонує учням пройти опитувальник [4], щоб зрозуміти в кого є які питання в даному проекті .

Крок 11. Вчителька проводить консультацію для тих дітей у яких виникли питання.

Крок 12. Вчитель за допомогою жеребкування розприділяє дітей на три групи: "Історики", "Практики", "Науковці".

Крок 13. Вчитель дає кожній групі завдання на проект.

Крок 14. Вчитель надає учням список сайтів на яких є інформація.

Крок 15. Вчитель математики запрошує вчителя правознавчства, щоб той розказав про авторське право. Учні можуть пройти тест про авторське право.

Крок 16. Вчитель пропонує пошукову систему.

Крок 17. Учні обговорюють план своєї діяльності за допомогою сервісів комунікації і відповідають на питання контрольного списку.

Крок 18. Вчитель показує учням відео урок, як створити блог і кожна група створює свій учнівський блог.

Крок 19. Кожна група виконує свої завдання. Створюють презентації.

Крок 20. Вчитель дає інструкцію по створенню презентацій

Крок 21. На закінчення проекту всі групи для захисту свого завдання представляють публікацію, вчитель напередодні подає шаблон.

Крок 22. Учні оцінюють свої роботи за критеріями, які запропонував вчитель, а саме контрольний список у самоспрямуванні у навчанні.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Мисак Надія Володимирівна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики

Навчальний заклад

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

mysak_nv@fizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Місце проведення тренінгу

ТНПУ

Тренери

Барна Ольга Василівна