Портфоліо з навчальної теми "Квадратні корені. Дійсні числа." (Алгебра, 8 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Квадратні корені. Дійсні числа.

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика

Інформатика

Українська мова.

Вік учнів, клас

8 клас (12 -13 років)

Стислий опис проекту

Ключове запитання:

1)Що може допомогти мені зрозуміти оточуючий світ?

Тематичні запитання:

1)Чи може дійсне число зробити мене чарівником?

2)Чи стану я успішним вивчаючи математику?


Навчальний проект розроблено відповідно до навчальної програми математики для учнів 8 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Тема: «Квадратні корені. Дійсні числа».

В процесі роботи над проектом учні діляться на 5 груп: «Теоретики», «Журналісти» , «Дослідники» , «Редактори» , «Аналітики» . Група дослідники шукають цікаві задачі в Інтернеті або в бібліотеці

Аналітики перевіряють знайдені задачі на відповідність даної теми, Теоретики описують математичними формулами знайдені задачі, Редактори оформляютьу формі брошури цікаві задачі,Журналісти працюють над

питанням:Що цікавіше вивчати.

В процесі роботи учні активно використовують блоги для обміну інформацією та для написання власних відгуків про проект та свої враження про нього. Результат роботи над проектом буде представлений у

вигляді брошури.

План вивчення теми

План вивчення теми

План реалізації проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Впродовж всього проекту проводиться оцінювання. Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань на початку вивчення теми вчитель організовує обговорення ключового запитання проекту, проопонує таблицю ЗХД для визначення рівня знань учнів щодо даної теми.На кожному із етапів роботи над проектом учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому записи у блозі щодо результатів виконаних робіт (там же вони можуть задавати свої запитання вчителеві щодо роботи над завданнями проекту). Також пропонується опитувальник,для того щоб бачити на якому етапі знаходиться кожен учень, а також для визначення з яких питань учні потребують допомоги. Наприкінці роботи учням пропонується форма оцінювання їхньої роботи.

Діяльність учнів та вчителя

Урок 1

1.Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає учням як вони навчатимуться за методом проектів.

2.Пропонує публікацію про метод проектів.

Публікація вчителя1.jpg

Публікація вчителя2.jpg

3.Вчитель збирає зацікавлених осіб, оголошує ідею проекту, обговорює з ними і приймає рішення щодо плану реалізації проекту.

4.Учні разом з вчителем обговорюють цілі і основні питання проекту.

5.Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання.

6.Вчитель пропонує Презентацію проекту.

7.Ознайомлює з ключовими, тематичними питаннями.

Урок 2

1.Учні обговорюють висунуті на попередньому уроці питання і проблеми.

2.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

3.Учні визначають свої знання за допомогою опитувальника

4.Для тих дітей яким потрібно вчитель проводить консультацію.

5.Вчитель об’єднує дітей у 5 груп і проводить навчання методом взаємонавчання

6.Вчитель об`єднує учнів за рівнем знань.

7.Учні об’єднуються у такі групи:

•Дослідники

•Теоретики

•Аналітики

•Редактори

•Журналісти

8.Група дослідники шукають цікаві задачі в Інтернеті або в бібліотеці

9.Аналітики перевіряють знайдені задачі на відповідність даної теми

10.Теоретики описують математичними формулами знайдені задачі

11.Редактори оформляютьу формі брошури цікаві задачі

12.Журналісти працюють над питанням:Що цікавіше вивчати.

13.Вчитель пропонує учням документи для підтримки дослідження(Word і Excel).

Опитування

Завдання


Урок 3

1.Для пошуку потрібних відомосте вчитель пропонує учням список сайтів і контрольний список для оцінки веб -сайтів.

2.Учні обговорюють план своєї діяльності за допомогою сервісів комунікації і відповідають на питання контрольного списку самоспрямування у проекті.

3.Учні спілкуються в позаурочний чаc, і прописують свою діяльність у блогах,вчитель пропонує преглянути відеоурок: як створити блог для тих хто не знає і демонструє приклад Учнівського блогу.

4.Кожна групка працює над поставленим їм індивідуальним завданням.

5.Вчитель дає учням Інструкцію для роботи в програмі Microsoft Word .

7.Вчитель запитує учнів чи вони вміють створювати, брошури і з тими хто не вміє проводить консультацію.

8.Результати свого дослідження учні відображають у вигляді брошури, в якій записані знайденні задачі, з формулами до них.

9. Приклад учнівської роботи.


Урок 4

1.Вчитель перевіряє результат виконаної роботи учнів за допомогою Форми для оцінювання.

2.Результатом діяльності учнів є виступ, презентація та публікація.

3.Після демонстрації проведених досліджень учні роблять висновки, аналізують виконану роботу над проектом.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Матимеш Марія Миколаївна

Фах, навчальний предмет

вчитель математики

Навчальний заклад

ТНПУ

Місто\село, район, область

місто Тернопіль

Контактні дані

matymeshmaria@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Місце проведення тренінгу

ТНПУ

Тренери

Барна Ольга Василівна