Портфоліо з навчальної теми "Квадратні корені.Дійсні числа"(алгебра,8 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Алгебра, Інформатика, Українська мова.

Вік учнів, клас

13-14 років, 8 клас

Стислий опис проекту

Ключове запитання: Як допомогти людям ніколи не плакати? Тематичні запитання: Щоб було б якби люди не обчислювали корені? Який корінь розсмішить людину? Змістові запитання: Що називається арифметичним квадратним коренем? Перелічіть властивості функцій? Що таке підмножина? Назвіть властивості арифметичного квадратного кореня? Раціональні числа – це? Навчальний проект з алгебри для учнів 8 класу по темі «Квадратні корені. Дійсні числа". Над проектом працюють 3 груп: Теоретики, Практики, Дослідники, – перед кожною з яких буде поставлені завдання. Діти вивчатимуть нові факти, порівнювати їх з отриманими раніше знаннями, зможуть ознайомитися і спробувати порозв’язувати нестандартні завдання, спробують зробити оцінку своїх знань і вмінь.

План вивчення теми

План впровадження проекту

План вивчення теми

Оцінювання

Протягом усього вивчення даної теми учитель проводить оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. На початку вивчення теми учні проходять підсумкове оцінювання у вигляді заповнення T-таблиці з вивченої раніше теми.Для опитування учнів впродовж теми використовуємо опитування. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Щотижнево проводяться призначені за особливим розкладом консультації за участю окремих учнів та груп для моніторингу прогресу та відповідей на запитання учнів.Учні ведуть власний блог на якому описують кроки своєї роботи Блог учнів.

Діяльність учнів та вчителя

Етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

Етап 2. Пропонує публікацію про метод проектів.

12224454787.jpg999988877.jpg

Етап 3. Надає список запитань для самостійного опрацювання.

Етап 4. Пропонує презентацію проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями.

Етап 5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицею.

Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали.

Етап 7. Вчитель проводить консультацію, об’єднує учнів у групи для взаємонавчання.

Етап 8. Учні об’єднуються у групи для роботи над проектом: • «Дослідники», • «Теоретики», • «Практики».

Етап 9. Вчитель інформує учнів про завдання їхнього дослідження.

Етап 10. Вчитель пропонує групам учнів документи: документ Excel для дослідження, документ Word для дослідження для підтримки дослідження.

Етап 11. Вчитель пропонує учням тест про авторське право.

Етап 12. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.

Етап 13. Вчитель пропонує учням самостійно пошукати додаткові сайти із допоміжною для них інформацією.

Етап 14. Учні обговорюють план своєї діяльності за допомогою середовища "Інтернет" для спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками;

Етап 15. Вчитель застосовує електронну пошту та скайп для спілкування через інтернет.

Етап 16. Вчитель нагадує учням основні критерії створення презентації, використовуючи інструкцію для створення презентації та націлює їх на зміст та обсяг їхніх документів. Для цього вчитель створює форму для оцінювання презентації проекту.

Етап 17. Учням пропонуються зразки учнівських робіт, учнівська презентація. Разом з учителем учні розглядають дану учнівську презентацію, визначають її плюси і мінуси. Вчитель пронує учням шаблон презентації, яку вони мають зробити по закінченю проекту.

Етап 18. Учні створюють презентації до своїх досліджень.

Етап 19. Учні повідомляють про результати своїх досліджень.

Етап 20. Учні оцінюють свої роботи за критеріями, які запропонував вчитель, а саме контрольний список самоспрямування

Етап 21. Захист учнями проектів та отримання сертифікатів від дирекції школи.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Оксана Федорук

Фах, навчальний предмет

Алгебра

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В.Гнатюка

Місто\село, район, область

м.Тернопіль

Контактні дані

0975882978

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.Гнатюка

Тренери

Барна О.В.