Портфоліо з навчальної теми "Вектори на площині" (геометрія, 9 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Вектори на площині.

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика

Інформатика

Географія

Вік учнів, клас

9 клас (13-14 років)

Стислий опис проекту

Цей навчальний проект з геометрії для 9 класу, в якому учні будуть вивчати тему "Вектори на площині", а також в групках будуть виконувати дослідне завдання за допомогою комп’ютера. Проект закінчується буклетом.

Ключове запитання

1. Який шлях найкоротший?

Змістові питання

1. Що таке вектор?

2. Що таке модуль і напрям вектора?

3. Які вектори є колінеарними?

План вивчення теми

План реалізації проекту План вивчення теми

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Протягом роботи над проектом проводиться оцінювання, щоб допомогти учням у розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснення моніторингу власного навчання за допомогою Контрольний список самоспрямування у навчанні. Під час роботи над проектом учні можуть використовувати у якості оцінювання критерії оцінки, які часто застосовуються для підсумкових робіт, щоб визначити наскільки їх робота відповідає очікуваним результатам. Самооцінювання допомагає учням засвоїти стандарти, за якими оцінюватимуться їх навчальна діяльність та досягнення. Потрібно мотивувати учнів думати про цілі роботи та оцінювати власні успіхи на шляху до їх досягнення.

Також роботу можна оцінити за результатами блогу

блог учнів

Діяльність учнів та вчителя

1. Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2. Пропонує

Додаток 1223 буклет.jpg Буклетик2.jpg

про метод проектів.

3. Пропонує список запитань для самостійного опрацювання (додає джерело, де можна взяти відповіді на питання).

4. Вчитель пропонує учням презентацію проекту.

Презентація вчителя

5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т- таблицею яку пропонує у презентації.

6. Учні обговорюють висунуті проблеми, опрацьовують запропоновані матеріали, визначають свої знання за допомогою Т-таблиці.

7. Вчитель організовує взаємонавчання (якщо є учні, які чогось не зрозуміли).

8. Учні об’єднуються у групи для роботи над проектом: • Теоретики • Практики • Журналісти • Шукачі

9. Вчитель інформує учнів про завдання їхнього дослідження [1]

10. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки дослідження:

Word

Excel

Форма спрямування у навчанні

11. Вчитель пропонує учням навчальний тест «Авторське право».

| навчальний тест «Авторське право»

12. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.

13. Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів

14. Вчитель визначає проблеми учнів з теми за допомогою Опитувальника

15. Учні спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою, за допомогою онлайн консультацій або через електронну пошту.

16. Вчитель пояснює учням основні критерії створення брошури та націлює їх на зміст та обсяг їхніх документів. Для цього вчитель створює форму для оцінювання брошури проекту.

Форма для оцінювання брошури

17. Учні створюють брошури до своїх досліджень.

Зразок учнівської роботи

Буклети 11.jpg Буклетик 12.jpg

заповнення брошури

Учні повідомляють про результати своїх досліджень.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Мар'яна Шилівська

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

місто Тернопіль

Контактні дані

fedorko_mv@fizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна