Портфоліо з навчальної теми: "Трикутники в природі" (Геометрія, 8 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Подібність трикутників

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія

Українська мова

Географія

Вік учнів, клас

8 клас, 13-14 років

Стислий опис проекту

Навчальний проект містить інформацію про подібні трикутники та ознаки подібності трикутників. Дані питання розглядаються в курсі

геометрії 8 класу. Працюючи над даним проектом на протязі місяця, учні демонструють знання про подібність трикутників, їхні означення

та ознаки, уміння застосовувати їх при розв’язуванні задач. Школярі приймають участь в різноманітній діяльності: пробують створювати

та обговорювати мультимедійні презентації, випускають інформаційні бюлетені, інтерактивні сайти. Проект передбачає розв’язання цілого

ряду практичних життєвих задач, частина з яких ставляться перед учнями у вигляді проблеми, яку необхідно розв’язати.

Мета проекту – навчитися пошуковим, дослідницьким та аналітичним методам сприйняття, систематизації та аналізу отриманої інформації.

навчити дітей використовувати ці знання в повсякденному житті.

План вивчення теми

  • План вивчення теми.[1]
  • План впровадження проекту.[2]

Оцінювання

Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою. Визначення попередніх знань учнів щодо теми та того, що саме вони знають про подібність

трикутників відбувається при заповненні ними ЗХД таблиці.[3] Для опитування учнів

впродовж теми використовуємо Опитування.[4] Учні ведуть власний блог на якому описують кроки своєї роботи [блог.http://matematykaupryrodi.blogspot.com].

Оцінювання блогу учнів буде виконуватися за такими критеріями Оцінювання учнівського блогу.[5] Для того щоб учні знали що вони мають зробити в продовж проекту створено контрольний список учнівського самоврядування[6]

Діяльність учнів та вчителя

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів. Пропонує публікацію про метод проектів. Публікація8.jpg Публікація6.jpg

2. Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлення з ключовими і тематичними запитаннями.[7]

3. Вчитель визначає навчальні потреби учні за ЗХД таблицею .Учні визначають свої знання за допомогою ЗХД таблиці.

4. Вчитель пропонує документи для дослідження.[8],[9]

5. Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує анкетування .

6. Для роботи учні об’єднаються у групи: • Теоретики, Практики, Лірики.

7. Отримують завдання які необхідно виконати впродовж проекту:

• Теоретики досліджують все про трикутники: народні назви теорем про трикутники, формулювання теорем і різні способи доведення.

• Практики займаються питаннями застосування теорем про трикутники під час розв’язування задач.

• Лірики знаходять вірші, кросворди тощо, тобто щось цікаве по даній темі.

8. Вчитель перевіряє знання учнів з теми за допомогою Опитувальника.[10]

9. Запрошує вчителя з правознавства для ознайомлення учнів з питанням дотримання авторського права прироботі в інтернеті.

10. Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь.[11]

11. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.[12]

12. Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту.

13. Вчитель для перевірки достовірності фактів знайдених в інтернеті готує форму для оцінювання сайтів [13]

14. Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті.[14]

15. Вчитель для того щоб краще бачити результати реальної роботи учнів пропонує їм створити учнівський блог.

16. Тим учням які не вміють створювати блог вчитель дає інструкції і вказівки.[15]

17. Учні роблять дописи у блозі про свої виконані завдання, або труднощі.

18. Вчитель перевіряє результати роботи учнів у блозі за допомогою форми для оцінювання учнівського блогу.[16]

19. Учні проводять досодження і опрацювання матеріалів дослідження

20. Допрацьовують свої матеріали

21. Впровадження набутих математичних знань у практичну дослідницьку діяльність навколишнього середовища

22. Вчитель нагадує учням основні критерії створення презентації, використовуючи інструкцію для створення презентації[17] та націлює їх на зміст та обсяг

їхніх документів. Для цього вчитель створює форму для оцінювання презентації проекту[18] .

23. Учні представляють свої результати досліджень (шаблон презентації)[19].

24. Підведення підсумків. Висновки

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Жмурко Юрій Михайлович

Фах, навчальний придмет

Вчитель математики та інформатики

Навчальний заклад

Ладичинська ЗОШ І-ІІ ступенів

Місто\село, район, область

с. Ладичин, Теребовлянський район, Тернопільська область.

Контактні дані

jurashmurko@mail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна