Портфоліо з навчальної теми: "Від'ємні числа", (математика, 6 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Від'ємні числа (Математика 6 клас)

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика

Українська мова

Інформатика

Вік учнів, клас

11 - 12 років, 6 клас

Стислий опис проекту

Навчальний проект з математики у 6 класі на тему «Від’ємне числа» має за мету розвивати навички мислення у дітей, комунікативні навички та навички співробітництва, інформаційну грамотність. Де кожна з групок припіднесе свій подарунок у вигляді: теоретики - інформаційного буклету, дослідники – презентації, практики – довідника або плаката про цікаві задачі з використанням від’ємних чисел.

План вивчення теми

План вичення теми

План впровадження проекту

Оцінювання

Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні з самого початку роботи над проектами використовують контрольний список для інформаційного бюлетеню. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Для оцінювання знань з даної теми вчитель пропонує учням Т-таблицю, а також опитувальник. Для правильного виконання свого дослідження кожна з групок ознайомлюється з формою оцінювання .

Діяльність учнів та вчителя

Початковий етап проекту

1.Вчитель повідомляє учням тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2.Вчитель пропонує публікацію про метод проектів.

800px-Пампам1.jpg 800px-Пампам2.jpg

3.Вчитель пропонує учням презентацію проекту.[1]

4.Учні ознайомлюються з основними запитаннями

5.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицею, яку пропонує у презентації. Дана таблиця призначена для попереднього оцінювання теоретичних знань та практичних навичок учнів, що допоможе вчителеві в організаційній роботі, а саме в розподілення учнів на групки.

6.Учитель пропонує учням об’єднатися в групки.

7.Учні об’єднуються в такі групи: «дослідники», «теоретики», «практики» де кожна з гупок отримує свої завдання.

Робота над проектом

8.Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання а також джерел.

9. Учні обговорюють висунуті проблеми.

10.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

11.Учням пропонуються зразки учнівських робіт.

12.Дослідники ознайомлюються з документом «як створювати презентацію», теоретикам проводиться роз’яснення як створити інформаційний буклет, практикам роз’яснюється як повинен виглядати довідник з цікавими задачами і формулами.

13.Вчитель пропонує скористатитися списком джерел для власних досліджень

14.Учні ознайомлюються з критеріями оцінювання учнівської роботи.

15.Вчитель пропонує інструкції для створення учнівських робіт.

16.Кожна з групок учнів планує свою роботу і розподіляє ролі

17.Учні приступають до роботи.

18.У разі виникнення питань вчитель пропонує консультації у вигляді блогу

19.Учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому записи у блозі щодо результатів виконаних робіт

20.Впродовж проекту учні використовують контрольний список самоспрямування у навчанні, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні.

Завершальний етап проекту

21. Учні готуються до захисту проекту.

22. Учні коректують помилки і слухають зауваження вчителя.

23. Учні проводять захист проекту.

24. Вчитель проводить кінцеве оцінювання роботи учнів.

25. Учні та вчитель діляться враженнями від проекту, побажаннями та зауваженнями на майбутнє.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Левкова Галина Володимирівна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

Контактні дані

ostapchuk

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень - Жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна