Обговорення:Робота у середовищі табличного процесора. Аналіз даних у середовищі табличного процесора

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Вцілому, представлений вище конспект справляє хороше враження:

  • наявна триєдина мета
  • різноманітність запитань, що подані для актуалізації опорних знань; запитання охоплюють змістовий матеріал усієї теми, є зрозумілими, портебують короткої, лаконічної відповіді.
  • групова форма роботи, що формує вміння працювати в колективі, розподіляти обов'язки, захищати інтереси товаришів по команді.
  • цікаві завдання, що розкривають практичні можливості застосування ЕТ у житті.
  • підведення підсумків уроку.
  • чітке розмежування етапів уроку
  • розкриття творчих можливостей учнів
  • систематизація і узагальнення знань в процесі проведення уроку, що тим самим відповідає даному типу уроку.
  • ...

Можна продовжувати і далі шукати позитивні моменти цього уроку, але не можна не звернути увагу на суттєві недопрацювання:

  • Не визначені часові рамки , в тому числі говоримо і про час, який відводиться на кожний етап уроку
  • Актуалізація опроних знань - це дуже добре, але яким чином необхідно перевіряти роботу дітей?

Учитель може зачитати правильні відповіді, може фронтально опитати дітей, може зібрати карточки і перевірити їх...

  • Незрозуміло чи діти повинні готувати завдання вдома чи на уроці(в конспекті на початку речення ведеться мова про попередній урок і про другий етап уроку одночасно ).
  • Яким чином проводиться оцінювання виконаних робіт?
  • Запитання до колег виникатимуть після їхнього виступу, як же діти повинні подавати список запитаннь, коли вони ще не знають про що захоченься запитати в процесі? на конференцію можна підготувати лише загальні запитання, адже завдання побудовані таким чином, що їх виконавець може вирішити сам яким чином його розв'язати.