Математико-інформатична еврика

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Мета: сприяти формуванню та розвитку творчих здібностей учнів, поглибити знання учнів з математики та інформатики; виховувати вміння вчитися; самостійно здобувати математичні знання.

Прилади і матеріали: вмслови; екартки, опорні картки .

Хід уроку:

В грі приймає участь 6 учнів 1 курсу.

Гра проходить в 6 етапів.

І. Представлення учасників:

Хто приймає участь в грі коротко розповідає про себе: як звати, в якому класі навчається, улюблені предмети, захоплення і т.д.

ІІ. Визначення першого

Для того, щоб визначити в якому порядку будуть змагатися учні, ведучі пропонують дати відповідь на запитання, Чим точніше відповів учень, тим менший його номер в грі.

ІІІ. Розкажи, що знаєш

Конкурс дає можливість виявити гравцям свої знання з розділів:

а) Історія математики;

б) Вчені-математики;

в) Алгебра;

г) Геометрія;

д) Інформатика;


Правильна відповідь у розділі це 2 бали.

ІV. Конкурс “Юні оратори"

Учасник гри задає питання своєму супернику,який повинен дати відповідь протягом 1-2 хв.Оціютть самі учні віфд 1-4 балів

V. Конкурс “Мої вихідні”.

Учні прозповідають і показують чим вони займаються у вільний від начання час.

VІ. Конкурс “Практикум”.

В цьому конкурсі пропонується розв’язати задачу практичного характеру. Оцінюється цей конкурс максимум 4 бали

В кінці гри оголошується переможець і нагороджується цінним подарунком.