Капітошка та його друзі, або що таке опади

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Автор проекту

Лісна Тетяна Ярославівна

Назва проекту

Капітошка і його друзі, або що таке опади

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Природознавство - основний предмет

Літературне читання та інформатика - другорядні предмети

Вік учнів, клас

Клас: 4-5

Вік: 9-11 років

Стислий опис проекту

Мета проекту – формувати у дітей знання про опади, їх властивості, виховувати у дітей бережливе ставлення до навколишнього середовища, формувати в учнів активну життєву позицію, та почуття відповідальності за власні дії. Для того, щоб відповісти на поставлені питання учні шукатимуть інформацію в різноманітних джерелах, проводитимуть різноманітні дослідження. За результатами своєї роботи діти будуть складати звіти. В результаті проекту учні дадуть відповіді на питання висунуті і вдосконалені впродовж розробки теми проекту.

Питання проекту

Ключове питання

Чому гроші не падають з неба?

Тематичні питання

Що є причиною опадів?

Чому погода змінюється?

Що поєднує різні види опадів?

Змістові питання

Які поняття включає в себе слово «опади»?

У яку пору року можна спостерігати дощ, снігопад, грозу, град, іній?

Чи можна штучно викликати опади?

Чи може в Африці випасти сніг?

План вивчення теми

План вивчення теми

План впровадження проекту

Навчальні цілі

? поглиблення та систематизація знань про погоду та її елементи;

? вдосконалення вмінь вести спостереження за явищами природи, оформляти результати спостережень;

? формування практичних умінь характеризувати різні типи погоди, пояснювати причини зміни погоди;

? сприяти усвідомленню важливості складання точних прогнозів погоди;

? розвиток навичок аналізу спостережень за погодою та народних прикмет;

? розвиток спостережливості;

? виховання пізнавального інтересу до навколишнього світу.


Очікувані результати: - виховати в учнів інтерес до вивчення природознавства;

- ознайомити учнів з природою опадів;

- виробити у школярів практичних навиків спостереження за погодою;

- сформувати у дітей уміння працювати з додатковою літературою;

- виховання пізнавального інтересу до навколишнього світу;

- вміти створювати публікації, презентації;

- працювати в блозі та з google- документами.

Діяльність вчителя

Вчитель формулює тему навчального проекту, мету проекту, формулює ключове питання, а також змістові і тематичні питання. Мотивує діяльність учнів.Обговорює цілі проекту. Ознайомлює учнів з презентацією проекту, в якій чітко поставлені вимоги до роботи з проектом і взагалі як його робити. Проводить розподіл учнів на групи за допомогою фасилітації. Далі вчитель розподіляє обов'язки учнів і встановлює час роботи над проектом. В процесі підготовки проекту вчитель по можливості складності питання надає учням консультації щодо роботи, а також допомагає із пошуком інформації. По закінченню проекту відбувається оцінювання результатів за встановленими критеріями.

Презентація ідей проекту

Публікація для представлення ідей проекту

Фасилітація

Результати опитування і діаграма

Блог вчителя

Діяльність учнів

Учні ознайомлюються з учительською презентацією, що містить ключові питання проекту. 1-й крок: Презентація вчителем проекту. Учні переглядають презентацію проекту та обговорюють поставлену проблему. Знайомляться з критеріями виконання своїх робіт. Об’єднуються у групи по 4 учні за уподобанням та планування дослідження. 2-й крок: Перегляд літератури та веб-ресурсів, що запропонував вчитель, та пошук інших ресурсів із заданої теми. 3-й крок: Аналіз та оцінювання джерел інформації. Визначення джерел з найбільш достовірною інформацію. 4-й крок: Складання системного та прогностичного графіків опадів 5-й крок: Підведення підсумків роботи та підготовка до публікації результатів. 6-й крок: Створення публікації. Остаточний продукт проекту демонструється під час захисту проекту та коментується учнями.

Публікація учня

Оцінювання

Учні будуть оцінюватись за повноту і точність знань з теми дослідження. Учні будуть оцінюватись за зміст, оформлення та організацію. Учні будуть отримувати бали за пошукову роботу в групах, за розкриття змісту, за якість оформлення, грамотність, привабливість.

Документ для поточного оцінювання учнів

Документ для оцінювання навчальних потреб учнів

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Корисні ресурси

Цікаве про погоду

Цікава метерологія

Світові рекорди погоди

Цікаві наукові факти

Інші документи

Форма для опитування

Документ доступ до сайтів

Шаблон документу та форма

Дозволи батьків

Список використаних джерел


[Категория:Интел ]