Аналіз данних в Excel. Практична робота №2

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Мета:

Навчальна: Навчити учнів використовувати теоретичні знання про аналіз даних в Excel на практиці, сформувати вміння будувати зведенні таблиці;

Виховна: Виховати у дітей естетичне оформлення файлу, створеному у середовищі табличного процесора .

Розвивальна: розвивати логіку алгоритмічної діяльності,вміння аналізувати та використовувати інформацію.

Тип уроку: Практична робота


1. Організаційний момент (2хв)

2. Актуалізація опорних знань (5хв)

  • Які типи даних опрацьовують ЕТ?
  • Як змінити ширину стовпця в ЕТ?
  • Яке призначення формул ЕТ?
  • Як відобразити числа із символом грошової одиниці?
  • Як вставити в таблицю рядок чи стовпець?

3. Виконання практичної роботи (35хв)

Задача. Клієнт відкрив рахунок у банку на деяку суму під 11 річних. Яка сума буде на його рахунку через 10 років? Відобразі щорічні зміни на рахунку у вигляді таблиці.

1.Запустіть програму для роботи з ЕТ і відкрийте свою книгу.Перейдіть на нову сторінку.

2.Увімкніть режим відображення формул.

3. Уведіть заголовки, числові дані й формули так:

Adresa.jpg

Більше нічого вводити вручну не потрібно!

4. Заповніть роки командою Заповнити(Fill).

Для цього виокремте клітинку АЗ => Редагувати => Заповнити => Прогресія (Series) => За стовпцями => Арифметична (Linear)=> Крок (Step): 1 => Граничне значення: 2008 => ОК.

5.Скопіюйте формулу з клітинки В4 униз. Для цього виокреа клітинку В4 і перетягніть маркер копіювання вниз.

6.Скопіюйте формулу з клітинки C3 униз.

7.Скопіюйте формулу з клітинки D3 униз (рис. 16).

Таблиця1112.jpg

рис.16 ЕТ в режимі відображення формул


8.Відмініть режим відображення формул — отримаєте результати. Яка сума буде на рахунку через 10 років? Відповідь є в клітинці D12.

9.Яка сума буде на рахунку через 10 років, якщо початкова сума виражається чотиризначним числом, утвореним з номера вашого варіанта дописуванням двох чи трьох нулів?

10.Яка сума буде через 10 років, якщо відсоток був 15 %?

11.Сформатуйте таблицю, щоб вона виглядала якнайкраще, робіть ширину стовпців оптимальною. Для цього двічі клацніть на межах стовпців у рядку з їх назвами: А, В, С...

12.Збережіть книжку на диску й закінчіть роботу.

4. Підведення підсумків. (2хв)

Учитель разом з унями роблять висновок про аналіз даних в ЕТ, про складності,що виникали в процесі роботи, про необхідні теоретичні знання для виконання такої роботи.

5. Домашнє завдання (1хв)

Повторити теоретичний матеріал про темі : "Графічний аналіз даних"