Інтергований урок

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Інтегрований урок: математика +інформатика

Теми: Найпростіші геометричні фігури, їхні властивості. Трикутник і його види. Мети уроку:

1. Цікаво й організовано перевірити знання дітей по геометрії та поглибити їх.

2. Підвищити загальну поінформованість й освіченість дітей.

3. Розвивати важливі якості особистості дітей - спостережливість, увагу, уяву, мислення.

Тип уроку: контрольно-заліковий урок. Міжпредметний зв'язок:малювання, математика, інформатика, українська мова. Обладнання: персональний комп'ютер, тести, авторучки, папір .

Хід уроку

I. Організаційний момент : Добрий день учні. Спочатку відмітимо відсутніх.

П. Вступне слово учителя

Сьогодні наш урок не звичайний, у ході уроку ви продемонструєте свої знання по геометрії.

III. Перше завдання.

(Робота на ПК). Завдання: Відкрийти Word і у ньому зобразити всі геометричні фігури, які ви знаєте, підписати й розфарбувати їх. (0,5 бала за фігуру.8 фігур)

IV.Друге завдання.

«Предметний вінегрет». Завдання: учитель диктує слова (Додаток 1), а учні розподіляють їх у стовпчики по предметах (у програмі MS Word заготовлена таблиця, назва якої винегрет. doc. Додаток 1.). (0.2 бала. Разом 4)

V.Третє завдання :

«Геометричний диктант». Учитель диктує завдання, учні відповідають на ПК. Додаток 2.(4 бали)

VI. Тест.

Проведення тесту. Додаток 3. (11 балів)

VII.Підведення підсумків уроку: Виставляються оцінки за урок.

Безымянный.JPG Безымянный1.JPG Безымянный2.JPG